Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-18 13:18:21

> O nelanke? Ir tikrai butum 'labiau", nes zinai kiek stengesi?

matau, kad tu geriau zinai.. tai pasakyk kaip buvo? lanke ar ne? ir kiek
lanke.
kiek stebejau sita cirka is salies(ziniasklaidos pagalba), tai susidariau
ispudi, kad ji tikrai permazai stengesi benrauti su vaiku.. turbut net
statistikos nepasieke (vid. tevai vaikams skiria 6min per diena? )

> [...]
> priklause klanui, tai niekas nieko ir negalejo padaryt. Nors ir kaip
> rekiau ir priesinausi, nors ir kaip reiskiau savo nuomone - atidave mane
> nepazistamiems dedems,  kurie mane isrenge nuogai, apsvaigino narkotinemis
> medziagomis... O kas toliau jau vyko - nelabai zinok ir pamenu - reiktu
> jau pas juos klausti. Jie zinai jau tokie - kai tuos savo kruvinus
> darbelius atlikineja nelabai liudininku isileidzia. Bet randai ant kuno ir
> sieloj dar ir dabar liko... O ar kas nors klause - o ko nori berniukas?!?
> Ir dar kiek girdejau ne ash vienas toks - pastoviai zinok taip buna. Ash

matau kaip tu isgyveni net ir dabar.. tai nebelysiu i tavo dusia.. nebetesk
pasakojimo..