Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Treciasis
Data: 2012-05-22 06:10:27
"ROOTS" <rootsas@gmailas.com> wrote in message
news:jpe9jo$q9l$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal tu paziurek dar karta tuos filmukus, kaip ta bendruomene norejo
> uzduot klausimus ir kokie ten klausimai, plakatai buvo? :D

as jau seniau paziurejau ir parasiau kad nepatinka man jie ir nepalaikau
reksniu.

> antra istorija ne prie ko, o tiks siaip, kodel  minios zmoniu
> neprotestuoja. Taip iseina visiems gerai kad paleido, visi tiki
> perauklejimu ir persiauklejimu, bei musu teisine sistema. Ar ten gal
> tiesiog nebuvo suinteresuotu zmoniu jokiu? bbz siaip pasvaiciojimai

kuo cia busi suinteresuotas jei nera neatsakytu klausimu?
tu nori laikyti ji uzdaryta iki gyvos galvos?
o gal ir persiauklejo, ilgai sedejo ir nebenores savo gyvenimo vel kisti uz
grotu. Laisve visgi turi savo kaina ir saldumo. Ivertini tik tada kai
netenki.
Kitas niuansas kad jis bus stebimas, manau ir kaip po padidinimo stiklu. Tai
nebutu leabai lengva kazka padaryt vel.
bet pagrindini akcenta deciau ant laisves.