Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 05:02:39
nu kai nuo 3 metu iki 8 metu pompuojama tendencinga informacija, jis buvo
atribotas nuo kitu nuomoniu, tai bet kuris vaika augines tevas/mama pasakys
kad vaiko nuomone yra beverte, net suaugusiam pasireiskia stocholmo
sindromas po savaite pabuvimo pagrobtuoju., o cia vaikas nesusiformavusia
psichika, apskritai, toks vaikas dar bezdzioniukas, jis zaislas suaugusiu
rankose, abejoju kad is sitos mergaites kas uzaugs po tokiu cirku, tai jai 3
metus kale i galva kad mama bloga, dabar jai kals i galva kad teta bloga,
kiti vaikai ja laikys oralinio sekso meistre ir saipysis bet kurioj pasaulio
saly lietuviu mokykloj, lietuva per mazas krastas kad pakeites pavarde
galetum pasislepti nuo pletku.

--
vyt/ /