Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 05:44:52
montesori... sesuo pagal ji as ne, sesuo nesusitvarko, bet is principo
vaikam gal ir nieko, abu jos vaikai gerai mokos, mano dukra irgi (nu mano
dukra kadais dirzu raminau) bet su ja sutariu, ko tai manau daugiau
priklauso ar aukleja vaikuti zmogus kuris jam autoritetas ar ne, tai visu
pirma priklauso nuo chrarakterio tipo ir ju suderinamumo....
--
vyt/ /