Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-05-18 17:41:53
Tai Linas ateis, aptyzdins tave, ismes is namu, vaikus pasilikes. Jei
pradesi ubaut pasakys kad esi pederastas ir su kaimynu vaiku akivaizdoj
dukkinais. Kaip irodymus pateiks graziai nufilmuota filmuka. Tai kad teliko
ekrane matysis kaip jis ten sokineja rodydamas ka vaikai turi sakyt ir daryt
esmes nekeicia :)