Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-18 13:09:13

"Pi."  wrote in message news:jp56r3$h1t$1@trimpas.omnitel.net...

>kaip jau sakiau: buciau labiau stengesis.. lankes vaika!

O nelanke? Ir tikrai butum 'labiau", nes zinai kiek stengesi?

>kaip suprantu geruoju neikalbejo..naudojo prievarta fedofilai ir tik
>praejus daug metu isdrysai apie tai papasakoti cia.. bet manau, kad savo
>istorijos brangiai neparduosi:)

Tai, kad jau visi daug metu zino ir neikas neslepe. Bet matai, kai tevai
priklause klanui, tai niekas nieko ir negalejo padaryt. Nors ir kaip rekiau
ir priesinausi, nors ir kaip reiskiau savo nuomone - atidave mane
nepazistamiems dedems,  kurie mane isrenge nuogai, apsvaigino narkotinemis
medziagomis... O kas toliau jau vyko - nelabai zinok ir pamenu - reiktu jau
pas juos klausti. Jie zinai jau tokie - kai tuos savo kruvinus darbelius
atlikineja nelabai liudininku isileidzia. Bet randai ant kuno ir sieloj dar
ir dabar liko... O ar kas nors klause - o ko nori berniukas?!? Ir dar kiek
girdejau ne ash vienas toks - pastoviai zinok taip buna. Ash tau rimtai
sakau....