Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-18 13:54:22
Tai tu pirma man perduok, o po pusmecio paklausi su kuo jis nori gyvent.
Tiksliau ash paklausiu ir nufilmuota medziaga tau pateiksiu. O tu jau
teisingai nuspresi su kuo jis turi gyvent.Kam tie teismai?

"Pi."  wrote in message news:jp59hk$l0m$1@trimpas.omnitel.net...

ai.. nesupratau, kad cia klausimai ma. kreipkis i teisma del mano vaiku..
gausi visus atsakymus kiek uzdirbu ir kiek kvadratu gyvenamas plotas.. ir
vaikai teisme pasakys su tavim nori gyvent ar su manim..