Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-21 13:01:03
Jei koks vietinis čiurka nusprestu, kad reikia paisyti vaiko teisiu ir ji
palikti jo shalyje ir laikytu isikibes bei neleistu tevams jo paimti - bent
jau man tikrai nebutu jokiu parkiu imtis ir didesnio jegios panaudojimo. O
iskaitant, kad net pagal tevu apsirengima matosi, kad jie vaika neuzaugins
pagal teisinga tikejima, ju aplinkoje vartojami Dievo draudziami gerimai ir
rukalai - nu kaip gi jis gali geruoju man vaika atiduoti?

"valdasb"  wrote in message news:jpd3g2$b9b$1@trimpas.omnitel.net...

Tik įdomu, ar dažnai tokiais atvejais tėvai ne tariasi (įkalbinėja vaiką
pasielgti taip, kaip jiems reikia), o be diskusijų tiesiog
užmeta maišą ant galvos, ir horizontualioje padėtyje nešte transportuoja
vaiką iki lėktuvo?