Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: dzonis
Data: 2012-05-17 16:55:13
Cia reikia tik paviesinti koks turtas yra registruotas Kedzio vardu, greitai
isaiskes del ko cia sitas cirkas vyksta, kad ne is meiles mergaitei - tai
faktas.

"vedarinis"  wrote in message news:jp2vre$ark$1@trimpas.omnitel.net...

O kokia alternatyvi versija? Kad iš Romos atvyko pedofilų klano ir opus dei
specpadalinys ir iššaudė bei išskandino visus nx?

"Treciasis"  parašė naujienų news:jp2ut8$9hi$1@trimpas.omnitel.net...

blet, koks nx debilu paradas?
Debilai patiki kad kedys nusove teiseja, dar viena boba ir paliko salia savo
pistoleta, paskui nubego i kranta, isgere 0.5 vodzios, uzspringo savo
vemalais ir salia pasidejo kita savo pistoleta. Tai matyt niekadeja cia
dievas pakorojo.
Debilai patiki kad usas nuvaziavo i miska, nulipo nuo motobloko ir uoliai
isgere puse balos, kurios turis buvo 15 saukstu. Nuo ko jis vietoje ir
pasimire. ATSITIKTINAI.
Debilams px, kad stankunaite NERA ITARIAMOJI pedofilijos byloje, nors ir yra
policijos saugoma bei xz kur ir kaip gyvena, todel jai reikia atiduoti jos
dukra, kuria tie pedofilai dulkino pries 3 metus.
Ir debilams visa tai yra px. Tokiems kaip tu, yvl, petkevicius, shlipsas ir
kruvai kitu cia