Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: amenox
Data: 2012-05-18 17:57:58
Beje apie laimingas pabaigas:

– Kaip gyvena jūsų vyresnioji anūkė, amžinatilsį Violetos duktė?
– Ji laiminga gyvena su močiute ir tėčiu Vokietijoje. Aišku, kiek laimingas
gali būti vaikas be mamos. Mes ją matome, kai ji atvyksta į Lietuvą. Vaikas
puikiai kalba vokiškai, lanko mokyklą, labai protingas. Nenoriu daug apie ją
pasakoti, vaikas gyvena savo normalų gyvenimą, ir čia ne pašalinių žmonių
reikalas. Tačiau tiesiai pasakysime – laimė, kad nors tas vaikas gali augti
ne Lietuvoje – čia būtų patyrusi tiek pat kančių kaip ir Laimutės dukrelė.

http://www.lrytas.lt/?data=20120518&id=akt18_a2120518&p=2&sk_id=99&view=2

Čia apie tą mergaitę, apie kurią visiems px, o px todėl, kad jos AtA mama
spėjo gauti pažymą kad jos niekas neprievartavo. Jei įdomu Stankūnaitė prašė
tokią pačią pažymą, bet jau mergaitę buvo perėmęs DK, ir tokią pažymą
padaryti tai reiškia pripažinti kad jos niekas neprievartavo. Kitais
žodžiais "mes patys viską padarysim kaip reikia". Padarė, visai neblogai
gavos.