Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-18 12:44:13

> O dabar, jeigu tai laikyti prievartos apibrezimu, staigiai visi pakeliame
> rankytes, kas turi vyresniu nei vieneriu metu vaiku ir nera vartoje pries
> juos prievartos.

eilini karta suda mali..  nejauti kai 'prievarta" auklejimui naudojama ir ta
daro mylintis tetis/mama .. ir kai PRIEVARTA naudoja/griebia/plesia/tempia
vaika kauketi/nepazystami pareigunai/advokaitai/anstole..

> Kazi, kaip ten su senatim? Vaziuosiu kaiman - paduosiu tevus į teisma uz
> tai, kad atidave mane pedofilams ir leido su manim atlikti tokius
> veiksmus.

gaila taves.. tipo su tavim blogai elgesi.. todel tu toleruoji, kai ir su
kitu vaiku blogai elgiasi..