Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 05:22:22
ir dar tokiais pigiais metodais, vienu metu mactydamas kad jis klysta
galvojau kad jam paprasciausiai truksta faktu, slyksciausia, jog jis zino
kad eina ne pagal faktus o pagal reitingus,jam nesvarbu zmoniu likimai, jam
reik reitningu ir tik, psichopatas, kaip ir ta mergiote, du tokie musu
televizijoj, akys stulpu, isterika... manes nekliude is ju ne vienas, kedas
irgi manes nefotkino, net jei nufotkintu, mano nuotrauka pirma ismestu i
siuksliadeze, bet vat nemegstu zmoniu kurie drasus uz akiu, kurie drasus kai
uz nugaros apsauga. o kai iseit vienam pries buri pacuku, ar net
elementariai pasakyt kaimynui nerukyk, nejunk garsiai muzikos, nestatyk
masinos ant saligatvio... SlabO.

--
vyt/ /