Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Dainius
Data: 2012-05-21 22:07:43
Visa esmė yra netgi ne mergaitėje, kurios gyvenimas jau ir taip sugadintas. Esmė yra tame, ar atsiras veršių tautoje (© AA ministras  Sikorskis) pakankamai piliečių ir juose tikrojo pilietiškumo, kad neleistų valdžios niekšams šikt mums visiems ant galvų.
Su lietuviais ir jų baudžiauninko sąmone tai gali būti sunkus dalykas.