Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 04:02:05
nu kedas, tokiu daug, sustojau neperseniausiai savanoriu g. pradzioj prie
seb banko, (carskoe selo) to daugiaukscio, atbegio berniokas ir pradejo
visas is eiles masinas fotkint, pamates man mano masina apejo, paskui tik
paziurejau kad ten stovet kaip ir ne visiems galima. bet pati mintis, jei
sali astovi nefotkins, bo bijo, drasus toks fotografas tik kai nieks nemato.
ir svarbiausia toks gal 20 cm uz mane mazesnis, matyt nepilnavertiskumo
kompleksas nuo vaikystes issivercia i poreiki but pripazintam, (dazniausiai
karjera padaro per kitu lavonus gejai ir visokie kiti is kuriu paauglystei
saipesi, pas juos labai daug noro kazka irodyt, atvaryt i klasioku
susitikima isnuomuotu ferariu ir pan.) bet kai toks zmogelis kuriam reiktu
rimtu konsultaciju su psichoterapeutu tampa nesigydes mero padejeu, tai jau
beda.

--
vyt/ /