Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: Saulius K.
Data: 2012-05-18 09:59:25
Nupirksiu aš iš tavęs 10 tonų stiklų ploviklio, bet nesumokėsiu. Kreipsiesi
į teismą, tau viską priteisia kaip ir turi būti. Bet aš vis tiek nieko
nemoku. Ir dar visiems pasakau kad tu savo gamykloje įdarbinai vergaujančius
veikus iš Afrikos. Krivickas net suskua apie tai porą siužetų. Kreipiesi į
antstolį, bet aš ir jį pasiunčiu nx ir vietoje to organizuoju koncertą. Ir
ramiai važinėju, komfortiškai valydamas stiklą. Ir tada tu taip "ai, nelysiu
aš prie jo, tegul valo tą savo stiklą, nes gal tas teismas dar LTSR liekana,
ir todėl aš pats neteisus".