Tema: Re: Jau ima mergaite!
Autorius: svyt
Data: 2012-05-19 04:40:15
va butent, pirma mintis buvo tikrai uzdeganti, bet pasidomejus faktais,
isgirdus protingus zodzius pro girtu sukaliojimu mase ir pagalvojus pradedi
suvokt kas yra kas, eilinis seimyninis pavydo konfliktas, bet taip gudriai
surezisuotas kad net ir patiki, bet paskui kai suvoki kaip tave ir dauguma
mausto paima toks pyktis kad is sirgalio pasidarai arsus priesas. Aciu
dievui siai dienai mastanti dauguma suvokia kas yra kas ir paaiskina kitiem,
kaip tik ramioj diskusijoj dalyvavau siandie- esme- vienintelis pedofilas
sioj istorijoj yra kedys ir davai pasnekam apie ka nors kitka, kam iskilo
klausimu kodel- 32 vyras dulkina 14 stankunaite tai nunugincijamas faktas,
kedai tai normalu?

--
vyt/ /