Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Lapinas
Data: 2016-07-22 10:07:11
Čia pavyzdys kai labai nori pritempti pavyzdį.
Analogiškai būtų, jei browseris mėtytų klaidą, instaliavimo adminas
atostogauja, o pirmo lygio bobelė browserių netvarko.

Tavo entuziazmas, aišku, man labai patinka, bet patikėk, tvarkingai sukurtas
windows interfeisas veikia visose MS osuose ir problemų dėl interfeiso kyla
lygiai 0.

O kad lįst su enterpraiziniais sprendimais į opensource daržą, tai reik
biški smegenų neturėt. Bet kuris CIO geriau rinksis sumokėt, bet turėti
kūrėjo suportą, kuris užtikrins suderinamumą su visomis turimomis
sistemomis.