Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-18 12:25:47
2016.07.18 12:10, Linas Petkevičius rašė:
> Tai yra, jei tai elementaraus interfeiso sprendimai, uz kuriuos mes jau
> sumokeje virs 70,000 EUR - tavo siulomas produktas viska issprendzia?
>
> Ir esminis niaunsas - tai veikia. Kokie argumentai mums kazka keisti?

as nekalbu apie "keisti". sita diskusija netenka prasmes, jei esamas
sprendimas tenkina. dabar imkim kita situacija - nera isleisti tie 70k,
viskas kuriama nuo 0. imone uzsipraso uz produkta tarkim 60k ir 10k uz
"interfeisa mano operacinei sistemai" ir dar praso nusipirkt OS, DBVS,
middleware licencijas kelies simtams galvu per visa pasauli. o dar
pridekim klientiniu daliu administravima, ka realiai vykdys outsorcintas
indusas su visom is to isplaukianciom pasekmem.
web interfeisas duoda afigiena dalyka - lankstuma. prireike kazka
staigiai komandiruotej paziuret - kaip patogiau, per telefa jungtis prie
nutolusio desktopo ar per web browseri?
o jei jau problemos, kad su chrome nuo kazkelintos versijos neveikia,
tai gamintojas b!@$s, nes neistestavo, padare kazka nestandartinio ir
pan. nuo to joks softas apskritai neapsaugotas.