Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-18 15:59:39
2016.07.18 15:49, Linas Petkevičius rašė:
> Gali viska. Tik ta custom programke reikes sukurti, o SCALA jau turi
> sprendimus, kurie isbandyti per desimtmecius pas simtus klientu.

visiskai pritariu. gaminciau custom sprendima, jei butu pigiau ARBA
reiktu kazkokio specifinio sprendimo, del kurio didelis gamintojas
nesicackintu ar pvz susipirkti X skirtingu moduliu ir naudoti ju 1%
funkcionalumo.

> Beje, kuriai daliai - formu ar ataskaitu priskirsi toki programos
> funkcionaluma, kaip tavo minetos skardos likuciu kiekiu ir kainos
> surinkima is visu imones tiekeju?

ataskaioje matosi duomenys skirtingu pjuviu, siuo atveju "forma" gali
buti suvedimas ranka arba duomenys is pardavimu/pirkimu vietos
ateinantys automatiniu budu - sakykim kad "forma" automatizuota. cia jau
kaip ponui patogiau: ar apskaitininke kas diena suveda duomenis
rankytemis ar daroma automatiskai per API. farshas ir tiek.

mano pavyzdys buvo su didmeninku ir is jo imanciom prekes parduotuvem,
bet tai nekeicia esmes. ivedami duomenys ranka/automoatiniu budu, jie
apdorojami ir gaunamos atskaitos. nemaciau buh programos, kurios
paskirtis kitokia.