Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-21 16:56:44
Kaip vartotoju, man vienodai. Nepasileidzia softas - bando spresti vietinis
adminas. Nesigauna - skambutis suportui. Problema klientineje ar serverineje
dalyje identifikuojames ganetinai greitai. O seip nepamenu, kad del
programos gedimo klientineje dalyje kas butu nedirbes daugiau kaip valanda.
Priezastis manaupaprasta - mums tai negalioja, bet speju rimti  klientai
nustate tokius kokybes standartus, kurie galioja ir mums.

"fenix@w"  wrote in message news:nmqjo2$l58$1@trimpas.omnitel.net...

tai as del to fakto maikes neplesau, mano point buvo, kad web interfeiso
atveju nereikia santykiaut su klientines dalies instaliavimu ir is to
kylanciomis problemomis: nesuderinama softo hardwaro kombinacijos ir pan