Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-18 14:13:12

"Dunduk@s"  wrote in message news:nmid77$9cm$1@trimpas.omnitel.net...

>Berods, šitoje temos atšakoje diskutuojame apie apskaitos programas?
>Tikrai galite nutraukti sutartį su tiekėju nekeisdami apskaitos sistemos
>programinės įrangos?

Tai kaip suprantu mums kazkas pasiulys geresni ir pigesni sprendima? Kodel
nenutrukat sutarties su dabartiniu? Ne tevas gi?

>Gal nebūsiu visiškai objektyvus, bet drįsčiau teigti, kad santykis būtų
>arti 1:10 windows nenaudai. Net imant iš windows pusės tik grynai OS, o iš
>opensource pusės ir kitą programinę įrangą diegiamą iš oficialių šaltinių,
>jei kalbėti apie linux distribucijas.

Nebusi, pas mus naudojamos abejos sistemos, santykis turbut 1:1.

>Tai kodėl kyla toks priešiškumas vien paminėjus ką nors kita?

Visiskai nekyla - manau, kad mes ypatingai lankstus inovaciju srityje ir tai
musu arkliukas.

>Tada viskas puiku, bet ar tikrai kalbame apie apskaitą?

Taip.

>Vienintelė, man žinoma, sritis, kurioje windows valdo, tai žaidimai. Gal
>dar galima būtų įtraukti popierinę leidybą. Valdyti nevaldo šioje srityje,
>bet pradinės investicijos ženkliai skiriasi windows naudai.

Ir apskaita pridek. Apie sferinius sprendimus vakume ir pavienius atvejus
kokio Vokietijos miesto buhalterijoje - nediskutuojame.