Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-19 14:36:45
2016.07.19 14:19, Linas Petkevičius rašė:
> Be turbut supranti, kad nei MS nei EPICOR situ stebuklu nenaudos
> artimiausiu metu (nebent nusipirktu kazkuri), o kol klientams to nafig
> nereikia...
>
> Paprastas praktinis pavyzdys, kuri maciau savaitgali pas pavadinkime
> viena is musu tiekeju. Siulo naudotis visokiais sales tool'sais,
> prezentuoja ka tures ateityje. Vienas is produktu, jei taip galima
> supaprastintai pavadinti - prekiu uzsakymo formos vienai rinkai. 800
> formu modulis, kuris bus prieinamas ir naudojantiems SCALA. Apie web
> interfeisa neina nei kalbos. Vien tik pas pati tiekeja - apie 8000 darbo
> [...]

matai, cia jau kai kalbam apie 0,5mln biudzetus ir 10% sutaupymus ir
tipo "px" tai kazkaip pasidaro idomu, kas per istaiga. va, zinau viena
atstovybe, kur pries 5+ metus prezidentinuose numeriuose eiliniai (!)
vadybininkai gyvendavo komandiruotese, dabar - viskas suoptimizuota ir
subiurokratinta. akciju verte nuo to laiko ~4x pakilo. pardavimai
pasauliniai ir vietiniai tos eiles prieaugio. kas liecia kompu uki -
irgi viskas suoptimizuota, negausi nei X serijos lenovo nei elitebooko
su ssd, nes darbui uztenka hdd. pries tuos kelis metus darbo vietoms
buvo skiriamos didesnes sumos. softas, deja, ms, cisco, oracle, bet
kazkaip nuojauta kad su kokiu 70% nuolaida nuo list price, nes
darbuotoju kaip ne kaip 20k+.

dvigubas interfeisas - dvigubas darbas, klientai tures tik tada, kai
susimokes uz tai. kitaip sakant, nutoles vadybinikas tegul skambina
buhalterei ir diktuoja kodus arba nesiojasi NEC laptopa.

nauja sistema kuriant nera legacy gruzo ir isipareigojimu, tada
lengviau, gali pagalvot apie tokius dalykus, apie kuriuos net nesvajotum
pries 10m, kaip pvz, kurimas ant opensource platformu.