Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-18 15:34:39
Ok, kita savaite susitinku su vienu didziausiau SCALA klientu, gal pavyks
kazkaip perduot zinute,nes jie dar ne temoje. O dar turint galvoje, kad po
ju sparnu sedi dar koks 100 multimilijardiniu kontoru - bent jau bonka
pastatys uz tokia naujiena. Tik kazkaip keista, kad SCALA nepasiklause
bent - ar ruosiasi jie tam ir kas uz tai mokes. Kita dalis kiek zinau po MS
Dynamics kabo - kaip ten reikalai? Kiek zinau WEB jau juda pas juos. Bet
pala - tik ant windowsiniu browseriu ir tai tik kaip apendicitinis
variantas....

"fenix@w"  wrote in message news:nmii3g$c9k$1@trimpas.omnitel.net...

2016.07.18 15:14, Linas Petkevičius rašė:
> Man nereikia show, man reikia veikaincio rezultato. Ir as sakau tau kaip
> yra rinkoje siuo metu - SCALA lygio produktu, veikianciu open source
> AR/IR web interfeiso pagrindu su normaliu developinimu, suportu, multi
> os palaikymu Lietuvoje nera ir artimiausiu metu nenusimato.
> Variantai,kad galima operuoti apendicita su kirviu ar kapot malkas su
> skalpeliu, vien tik todel, kad taip teoriskai aitisnikam atrodo geriau -
> nesvarstomi.

mano progmoze, kad web interfeisas bus. ir ne po 5 o po kokiu 1.5-3 metu.