Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-18 13:01:47

"Dunduk@s"  wrote in message news:nmi8u6$6ou$1@trimpas.omnitel.net...

>Vadinasi, esate pasodinti kaip narkomanai „ant adatos“ ;). Nelabai turite
>kur dėtis.

O ir nenorime. Mums taip labai gera.

>Taip pat derėjo paminėti kiek sumokate kasmet priežiūrai. Apskaitos
>programai ir atskirai windows-ų ūkiui. Skaičiai bus dar įspūdingesni, bet
>ar tikrai pateisinami.

Visada atviri pasiulymams, kurie pades sumazinti sias sanaudas.

>Manote, kad jei būtumėte sumokėję 70000 € web interfeiso gamintojui, tai
>neveiktų?

Nera gaminanciu toki softa su web interfeisu. Jei ir veiktu - nepigiau, ar
tenb veltui visi viska daro? O ir kaip sakiau - mums tai joks privalumas.

>Esmė ne tame, web interfeisas ar ne web, o tame opensourse ar proprietary
>programinė įranga. Pirmu atveju sumoki €-us ir gauni tai ką prašei, o kitu
>sumokėjęs €-us prie to ką prašei dar gauni visą puokštę įsipareigojimų,
>draudimų panaikinančių bet kokius „argumentus Jums net svajoti ką nors
>keisti“.

Taip - mes net nesvajojame patys kanors keisti. Feja turi nedideli home
mnade bizniuka, as irgi is salies prisiduriu su smulkiais projektais. Visa
apskaita - excelis,  gal net google-sheet uztektu. Bet pagrindiniame darbe -
taip jau nesigauna. As pilnai suprantu, kad kaimynas vazineja su
open-kapotine masina. Pats viska pasitvarko, patiuninguoja ka reikia. Taciau
as labiau linkes sutikti su savo dylerio salygomis, kuris mano, kad man
paciam listi po kapotu negalima.