Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Dunduk@s
Data: 2016-07-19 10:44:30
2016.07.19 00:19, Linas Petkevičius rašė:
> Per artimiausius 5 metus? As pagrindinai del to abejoju.  Apie
> open-source rasiau , nes tai buvo nurodoma, kaip migravimo pliusas -
> tipo galima nulipt nuo windowsu adatos ir panasiai. Man tai atrodo
> tikrai nelabai svarbus argumentas

Buvo išreikšta mintis, kad neįmanoma net įsivaizduoti kaip buhalterija
gali gyventi be windowsų. Fleimas įsiplieskė, kai pasakiau, kad nuo 2006
metų naudoju tik opensource-inį apskaitos softą. Mano atveju naudotojo
interfeisas webinis, bet ne tame esmė.

Kalbant apie „sėdėjimą ant adatos“ turėjau galvoje ne tik OS, bet ir
kitą softą, kai priklausai nuo vienintelio tiekėjo, kuris gali sau
leisti diktuoti sąlygas.

Pagrindinis migracijos pliusas prie opensource yra tas, kad nekeisdamas
softo gali pakeisti tiekėją. Tiksliau, tiekėjo šiuo atveju kaip ir
nereikia. Yra supportas, jei reikalingas. Įsivaizduoju buhalterės akis,
jei pasakytum, kad nuo rytdienos vietoj kokios Rivilės dirbsi su Agnum,
nes Rivilės berniukai su kažkuo nesusitvarkė ar buvo per brangu
tvarkytis. Opensource atveju, buhalterei gali net nesakyti, kad softo
tobulinimui pasamdei kitą programerį, ar pasinaudojai kitos firmos
paslaugomis. Grubus toks pavyzdys, bet, tikiuosi, aišku apie ką aš.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s