Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: nekas
Data: 2016-07-20 19:19:38
MS Dynamics AX naujausios versijos GUI jau pilnai WEB. Bet nuo to is
esmes absoliuciai nesikeicia, nes nelabai kam nors idomu koks tas GUI.
Pinigai sutaupomi "darbo vietai", nes nereikia pirkti Windowsu, yra
nykstamai mazi tokiu projektu apimtyje.

Visa tokiu sistemu verte yra verslo logikoje, o ne tame ar tu viskuo
naudosies per windowsini .exe faila, ar chrome ant tapsnoklio...