Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-19 14:19:01
Be turbut supranti, kad nei MS nei EPICOR situ stebuklu nenaudos artimiausiu
metu (nebent nusipirktu kazkuri), o kol klientams to nafig nereikia...

Paprastas praktinis pavyzdys, kuri maciau savaitgali pas pavadinkime viena
is musu tiekeju. Siulo naudotis visokiais sales tool'sais, prezentuoja ka
tures ateityje. Vienas is produktu, jei taip galima supaprastintai
pavadinti - prekiu uzsakymo formos vienai rinkai. 800 formu modulis, kuris
bus prieinamas ir naudojantiems SCALA. Apie web interfeisa neina nei kalbos.
Vien tik pas pati tiekeja - apie 8000 darbo vietu. Per visa pasauli turbut
dar tiek pat bus. Kad EPICOR nuspres daryti dviguba suporta - windowsiniam
klientui ir web, kai niekas to nepraso - mazai tiketina. Kad nuspres uz
klienta pereiti prie nauju technologiju, kai klientas vienas is tu, kur gali
atejes duris kojom atidarineti - irgi abejoju...

Del darbo vietu instaliacijos bei prieziuros irgi panasiai. Atmusta jau
ranka per tiek laiko. Didieji ERP tiekejai isvis ne intaliacijas
pardavineja - vos ne su peles kilimeliais iskaiciuotais. Negali kasininke
pasirinkti Dell monitoriaus vietoj NEC, nors jis geresnis ir pigesnis -
Dieve mano, kavo tai jebiot? Tikrai tai ne ta vieta, kur sutaupoma. Pries
kokius metus bandeme skaiciuoti. Prie 0,5 mln. EUR  metinio IT biudzeto
imonei papildomas zmogus, kuris GAL  padetu sutaupyt 10-15 procentu sanaudu
imonei nx nereikalingas. Tokia vat matematika man kaip neaitisnikui gaunas.