Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-18 14:05:49
Nepigesnis. Vien tik todel, kad tokiu variantu nera ir kaip kazkas mano -
penkeriu metu laikotarpyje tai tikrai nebus mainstreamu.

Mes dabar dali softo prisitaikome - persirasinejame koda, kuriam virs 30
metu. Ta pati daro visa rinka.  Darbo dar 3-5 metams ir perejimams prie
nauju interfesiu tikrai niekas resursu neskirs.