Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Audrys
Data: 2016-07-18 14:30:49
" webinis interfeisas paskutinius kelis metus yra daug paprasciau sukuriamas
ir priziurimas nei custom"

ispudinga. tik kelis paskutinius metus
ir tai dar is pono sneku itariu, kad desktopiniu interfeisu irankiu tiesiog
neteko matyt del savo jaunumo.

"fenix@w"  wrote in message news:nmibr2$8hj$1@trimpas.omnitel.net...

2016.07.18 13:01, Linas Petkevičius rašė:

> O ir nenorime. Mums taip labai gera.

cia kaip default: kompas tik su windows. Opciju nera kitu. Net
nesvarstomos, nes visa kita shudas ir viskas

> Visada atviri pasiulymams, kurie pades sumazinti sias sanaudas.

cromebook. ubuntu. serverinej daly irgi imanoma pagalvot butu.

> Nera gaminanciu toki softa su web interfeisu. Jei ir veiktu - nepigiau,
> ar tenb veltui visi viska daro? O ir kaip sakiau - mums tai joks
> privalumas.

cia be kontrargumentu. jei dziugina - kaip ir px. yapc dziugina, kai
uzsispyrusiai negalvojama apie alternatyvas.

> Taip - mes net nesvajojame patys kanors keisti. Feja turi nedideli home
> mnade bizniuka, as irgi is salies prisiduriu su smulkiais projektais.
> Visa apskaita - excelis,  gal net google-sheet uztektu. Bet
> pagrindiniame darbe - taip jau nesigauna. As pilnai suprantu, kad
> kaimynas vazineja su open-kapotine masina. Pats viska pasitvarko,
> patiuninguoja ka reikia. Taciau as labiau linkes sutikti su savo dylerio
> salygomis, kuris mano, kad man paciam listi po kapotu negalima.

cia labai extryminiai atvejai. vistiek turesi moket uz produkta, ar tai
bus webinis interfeisas ar ne. webinis interfeisas paskutinius kelis
metus yra daug paprasciau sukuriamas ir priziurimas nei custom. tam
skirtu irankiai zenkliai pazenge i prieki, turi daugiau privalumu nei
trukumu, tame tarpe tu moki maziau.