Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-18 15:14:49
Man nereikia show, man reikia veikaincio rezultato. Ir as sakau tau kaip yra
rinkoje siuo metu - SCALA lygio produktu, veikianciu open source AR/IR web
interfeiso pagrindu su normaliu developinimu, suportu, multi os palaikymu
Lietuvoje nera ir artimiausiu metu nenusimato. Variantai,kad galima operuoti
apendicita su kirviu ar kapot malkas su skalpeliu, vien tik todel, kad taip
teoriskai aitisnikam atrodo geriau - nesvarstomi.

"fenix@w"  wrote in message news:nmigvm$bkq$2@trimpas.omnitel.net...

2016.07.18 15:07, Linas Petkevičius rašė:
> Prasideda papildomos salygos?

be abejo. na tu nori show - as show siulau savo salygom.