Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-18 16:17:29
2016.07.18 16:11, Linas Petkevičius rašė:
> O tai fleimo nebebus?

as mokejau pinigus savo asmeninius uz windowsus, uz linuxa nemokejau.
cia kaip ir px.
prie webiniu programu kurimu esu prisidejes, bet neturiu palyginimui
windows patirties. net ir gudziais ~2000 teko dirbt prie projekto, kuris
buto and ASP darytas - interfeisas webinis, projektas vienos valstybes
centriniam pastui, siuntu skirstymo sistema, tame tarpe ir rankytem
ivedimas, barkodai ir t.t. to interfeiso useriu tukstanciais. dabar
isivaizduoju, kaip butu reikeje to laikmecio irankiais visa tai
administruot. ojojoi.

pagal tai, kokios problemos iskyla (iskildavo) windows developeriams,
kartais sypsotis norisi, bet ir jiems tas pats, tad lygiosios.