Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2016-07-18 14:46:44
nezinau su kuo parasytas Stekas, bet jei gerai atsimenu UI naudoja QT.
Dar pridek prie to, kad jie naudoja Firebird, tai migravimas ant Linux'o
jiems nebutu ypatingai sunkus. Su 150e uz windausus buhalteriu
neisgasdinsi, bet jei ta kaina pavirs i subscription'a ar dar kazka, tai
ka gali zinoti, gal atsiras rinka linuxui.