Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-22 09:13:55
Kaip ir rasiau - vartotojui dazniausiai tai dzin.

"Deivis"  wrote in message news:nmr6t1$rs0$1@trimpas.omnitel.net...

fenix@w explained :

> tai as del to fakto maikes neplesau, mano point buvo, kad web interfeiso
> atveju nereikia santykiaut su klientines dalies instaliavimu ir is to
> kylanciomis problemomis: nesuderinama softo hardwaro kombinacijos ir pan

RDP arba App-V taip pat egzistuoja jeigu ką ;)
Čia labiau iš tos pačios serijos, kai esi mažas gamintojui, dideli
naudojasi po senovei, o tu "optimizuoji" paleisdamas per RDP. Tada
gamintojas tokiems "inovatoriams" ir pradeda siūlyti klientinės dalies
virtualizavimą būtent dėl lengvesnio supporto, upgrade ir pan.