Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-07-19 13:53:35
o man akivaizdus "verslininko" ir "darbuotojo" požiūrių nesutapimas.
Sori neįsižeiskit - nemokėjau kitaip pavadint. Kad ir kaip būčiau už
fenix'o optimizavimą deja puikiai suprantu apie ką Linas bando
papasakoti.
Deja kol nesusiduri sunku paaiškinti kaip "lengva" perorientuoti
verslą. Naujo verslo su 100 darbuotojų niekas nekuria iš karto, o
mažiukai negali sau leisti custom sprendimų, todėl patys prisitaiko
savo veiklos modelį prie jų. Ir taip galima fleiminti be galo.

It happens that Dainiushas formulated :