Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: ABLomas
Data: 2016-07-19 00:14:32
On 2016.07.18 14:43, Linas Petkevičius wrote:
> Pagal tokia logika betkoks mokejimas betkam yra sedejimas ant adatos.
> Kad opensource nuo to islaisvina - tik teoriniai pamastymai.

Man atrodo, kad visos razborkės dėl to ir prasidėjo, kad tu kažkaip
susiejai "webinis == opensource".
Niekas nežadėjo, kad bus opensource webinis visiems tinkamas produktas.
Buvo tik komentarai, kad pati platforma migruos į browser-based userio
pusėje. Kitam gale gali būt kad ir ta pati scala ar dinamiksai, ar dar
bilenkas. Atsibašliuot vis tiek reiks, bet perėjimas tada gaunas
lengvesnis (jei viskas apart UI elementų išvaizdos lieka taip pat),
suderinamumas kaip tik turėtų pagerėt.
Dėl navisiono tai esu tikras, dėl scala irgi 99% - visi navarotai daromi
serveryje, klientinėje dalyje - tik UI ir smulkūs konvertavimai tarp
formatų, tai kaip ir iš esmės niekas nepasikeis...