Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-19 14:01:21
2016.07.19 13:53, Deivis rašė:
> o man akivaizdus "verslininko" ir "darbuotojo" požiūrių nesutapimas.
> Sori neįsižeiskit - nemokėjau kitaip pavadint. Kad ir kaip būčiau už
> fenix'o optimizavimą deja puikiai suprantu apie ką Linas bando papasakoti.
> Deja kol nesusiduri sunku paaiškinti kaip "lengva" perorientuoti verslą.
> Naujo verslo su 100 darbuotojų niekas nekuria iš karto, o mažiukai
> negali sau leisti custom sprendimų, todėl patys prisitaiko savo veiklos
> modelį prie jų. Ir taip galima fleiminti be galo.

na, as kaip ir per viduri, buvau ir tas, kuris is savo/imones kishenes
mokejo ir kaip samdomas - ir is tiesu tai daliai kur "sunku
perorientuoti" visiskai pritariu. sakykim neimanoma be rimtu resursu
skyrimo. esu dalyvaves vienos istaigos perejime is vienos apskaitos
sistemos prie kitos. skyrius is 5 galvu visi isejo is darbo. savo noru
del nervu. tada dare external istaiga.
tikroveje net ir interneto tiekejo keitimas gali netiketai uzpisti.
isitraukiau i diskusija del web interfeiso - realiai dabar yra labai
daug irankiu padaryti front enda toki, kuriam nereiketu instaliuoti
kelis simtus megu sverianciu custom begemotu su dar masyvesnie
middleware i kliento kompus ir dar uzsiimti ju palaikymu. pries kokius
10metu irankiu is viso nebuvo, dabar yra visokiu node.js, bootstrap ir
kitu frontendiniu stebuklu.