Tema: Re: CHA! MS... :)
Autorius: Dunduk@s
Data: 2016-07-18 14:06:15
2016.07.18 13:34, Linas Petkevičius rašė:
> Ne - turbut su visais IT paslaugu tiekejais galime nutraukti sutartys
> nors ir rytoj.

Berods, šitoje temos atšakoje diskutuojame apie apskaitos programas?
Tikrai galite nutraukti sutartį su tiekėju nekeisdami apskaitos sistemos
programinės įrangos? Tada aš Jus sveikinu. Dirbate tikrai
konkurencingoje aplinkoje.

Su vidiniais resursais butu sunkiau - juos gi irgi turbut
> butu galima atleist: Next -> Next principu viska isidiegs ir
> susikonfiguruos patys vartotojai, o opensiurce prieziuros nereikalauja.

Gal nebūsiu visiškai objektyvus, bet drįsčiau teigti, kad santykis būtų
arti 1:10 windows nenaudai. Net imant iš windows pusės tik grynai OS, o
iš opensource pusės ir kitą programinę įrangą diegiamą iš oficialių
šaltinių, jei kalbėti apie linux distribucijas.

> Bet ispejimo lapeliai, trys menesiai ir viskas ore.
> Taip. Ir mum dizn kokia interfeiso platforma,jeigu tai veikia..

Tai kodėl kyla toks priešiškumas vien paminėjus ką nors kita?

> Taip - musu tiekejai dirba konkurencineje aplinkoje.

Tada viskas puiku, bet ar tikrai kalbame apie apskaitą?

> Teoriskai svaigt galima betka, bet yra kaip yra - sioje srityje kolkas
> bent pas mus valdo windowsai. Kad po penkeriu metu kazkas pasikeis -
> zenklu nesimato.

Vienintelė, man žinoma, sritis, kurioje windows valdo, tai žaidimai. Gal
dar galima būtų įtraukti popierinę leidybą. Valdyti nevaldo šioje
srityje, bet pradinės investicijos ženkliai skiriasi windows naudai.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s