Tema: Re: Naujas TV
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-10-22 14:04:08
2015-10-22 13:53, CodeC rašė:
> gydykis dalbake, pats apsiseilejes prisipisi su 'protingais klausimais'
> su namiokais, kad mano pasirinkimas lievas, gauni per geltona snapa ir
> zliumbi cia tikedamisis masiu uzuojautos.

Oho, virtualus kaubojus, per snapus daužytojas, veidrodėlių spardytojas :)

Tu savo ačkarikus prasivalyk ir pasižiūrėk koks buvo mano pirmas postas
šioje temoje. Jis buvo apie tai, kad dauguma telikų nenaudoja vien kaip
monitorių. Tad pats baik seilėtis ir kitus šmeižti. nors gal čia tau ne
iš blogos valios, o tiesiog silpnaprotystė neleidžia surasti kas ką sakė.

Ir jei dar to nepastebėjai, tai jau senai masės iš tavęs juokiasi, na
kai kurie kultūringesni tik susilaiko, nes iš ligonių juk negalima
juoktis...