Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-21 14:57:14
cia mano asmenines nuomones klausi? tokiu atveju atsakymas butu, kad
naudoji sprendima per sikna :)
jeigu statistiskai, tai taip, dabartiniai TV beveik visi turi
suintegruotus media grotuvus. monitoriai apsiriboja paveiksliuku
perziura is USB is SD korteliu arba isvis to neturi. bet as tame nematau
jokios problemos. minimalus priedelis ir kainuoja juokingai ir naudot
patogesnis ir moduliarumas geresnis, nes nepatikus gali kita/kitoki
pajungt. gali htpc pasijugnt, kuriu irgi yra nuo...iki.
pirkt TV tik del vidinio grotuvo ir aukot pacio ekrano kokybe - imho
sprendimas per sikna.
apibendrintai, jeigu naudoji TV ne antenos ziurejimui, tada geresnis
pasirinkimas - monitorius.