Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Icetom
Data: 2015-10-21 16:07:00
> Tai pamelavo dėl visų punktų? Dėl geografinės vietos nutylėsiu - gal čia
> susisiekiantys indai - net ir konsultantai turi teisę turėti nuomonę :)

Be abejo. Baltijos šalyse kaip dirbo, taip ir dirba paskirti žmonės. Dėl
garantinio ir negarantinio serviso- visiškas realybės neatitikimas, nes kaip
tik Mediashop dukterinė įmonė "Emtoservisas" yra generalinis serviso
atstovas visai Lietuvai. Dėl "išsipardavimo ir pan." kaip jau čia parašė
kiti, faktiškai visi buitinės technikos tinklai, kiti prekiautojai,
prekiauja ne tik TV, bet ir garso, video-foto, ausinių, smulkios ir stambios
buitinės technikos asortimentu, gaminiais.

Man užtektų tik miesto. Jei ką, galima privačiai į mano spaminį el. paštą
parašyti sraka@hotmail.com. Būčiau labai dėkingas už šią informaciją.