Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-21 21:32:05
Aš atsiprašau, kad nusikeiksiu, bet v pizdu tą tavo monitorių. Štai aš
nusipirkau nešiojamą kompą Asus, matymo kampai nu i nx, įsijungiu DVB-S
dėžutę per usb, atsigulu į lovą ir matau šešėlių teatrą, kai tuo tarpu darbe
ant sienos kabo no mane LCD Techwood, iš kurio kampo bežiūrėtai tokių cirkų
nėra. Tu nesidžiauk iš anksto tuo savo Dell monitoriumi, nes gali tekti
nusivilti, kaip man Asus kompiuterio ekranu. Monitoriai sukurti, kad į juos
spoksotum tiesiai, o televizorius kuria, kad iš bet kokio kampo matytum.
Aišku, galima nešiojamą ir pakreipti norimu kampu, bet kas kartą kraipyti,
tai aš atsiprašau...

"CodeC"  parašė naujienų news:n07v86$ssh$1@trimpas.omnitel.net...

pas tave klausimai...
tai gal visokiu buna, ka?
gali pradet nuo anti-glare
nei vieno teliko kaune neradau su anti-glare
ekrano - parasiau bendrai. reiktu gal rasyt dar bendriau - rodymo,
matymo kokybe.