Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-21 22:06:49
Daiktas gal ir neblogas, aš už tiek nupirkau Samsung 55H6670, bet čia tik du
HDMI, kaip išspęsti TEO televiziją, jei aš turiu atkodavimo kortelę? Jungti
DVB-T STB? Tokiu atveju sprendimas tikrai, kad per šikną. Aš 90 procentų
laiko vieną namuose esantį televizorių naudoju pagal paskirtį - žiūrėti, ką
Vilnius rodo, o kitas namuose esantis televizorius tik tokiam tikslui ir
tenaudojamas.

"CodeC"  parašė naujienų news:n07oan$o3f$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.skytech.lt/210aecc-dell-e5515h-led-monitorius-garsiakalbiais-mva-technologija-coliu-full-19-p-238374.html