Tema: Re: Naujas TV
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-21 16:46:22
tai sakai nieko protingiau nesugalvojai, lameri.
pasiklausei ka kiti sneka, ka internetas raso, o savo galva ir akim
naudotis nesigauna. as stoviu pries telika parduotuves ir ten matau
save, o ne tai, ka jis rodo. tavo realybe kitokia. tau gerai.
neskiri optikos nuo ekrano ir dangos paskirties - lameris.
nesuvoki ir svarbiausia nematai, o tiki, kad kontrastas ir detalumas
kencia del matines dangos. ant fhd 55" ekrano :) tu bent jau tasko dydi
isivaizduoji? kad tavo sitos pasakeles prasme igauna tik prie santykinai
mazos istrizaines ir mazo tasko, nedaeina ir nedaeis.
kad ant 55" LCD tasko ir mato grudo dydziai absoliuciai nekoreliuoja.
nes buduliu gimes, mirt nebent vafliu sugebesi.