Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-21 14:33:13
Nelabai supratau pastarosios pono minties. Cia man taikei? Jei taip, tai
nepataikei, nes as tamstos sprendimo nekomentavau ir nekritikavau, tik
pasakiau, kad didzioji dalis zmoniu (cia ne tik "progresyviasias" newsu
mases imant) kompu prie teliku tiesiog nejungia. Dauguma nori kuo paprasciau
viska pasidaryt, klausimas tik ar tenkina siuolaikines antenos galimybes ir
ar del kokiu nors priezasciu nepakanka DLNA ar integruoto teliko vidinio
video is USB laikmenu grotuvo funkcionalumo. Is tikrai ne vieno simto matytu
namu ukiu galiu drasiai sakyt, kad juntamai didesnei daliai pakanka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/