Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-21 17:18:06
Nu o atsakinejai man.

O del tavo prielaidu - kadangi mano komentaras prasidejo nuo tavo
papriestaravimo teiginiui "absoliuti dauguma TV kaip monitoriaus nenaudoja",
tai absoliuti dauguma is tiesu dazniausiai siai dienai apsiriboja ~4x"
aparatais.

Su tos sushiktos (OK, diskusiju ta tema nepradedam, cia tik mano nuomone,
man TV transliacijos is esmes giliai px, susiduriu pagrinde tik is technines
puses del pazistamu/giminiu prasymu padet, bo elementariu ziniu per LRT
paziuret neina del striginejancio vaizdo) skaitmenines TV atejimu zmones
grizo i XX amziu ir priversti vel kelt ant stogu antenas arba apsistatinet
visokiom dezutem tipo DVB-C, DVB-S, IPTV. Bet, manau, cia tik netolimo laiko
klausimas, kol mases tenkinacio funkcionalumo ir nereikalaujantys
specializuotu forumu studijavimo analogiskos paskirties dalykai atsiras
suintegruoti i dar ismanesnius TV. O kol kas net ir tie, kurie TV signala
gaudo su isoriniais imtuvais, daznai mielai pasinaudoja interguoto video
grotuvo is USB ar integruoto DLNA sprendimo galimybemis - cia jau ne moniku
sfera.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/