Tema: Re: Naujas TV
Autorius: MRT
Data: 2015-10-22 08:53:11
> Aš atsiprašau, kad nusikeiksiu, bet v pizdu tą tavo monitorių. Štai aš
> nusipirkau nešiojamą kompą Asus, matymo kampai nu i nx, įsijungiu DVB-S
> dėžutę per usb, atsigulu į lovą ir matau šešėlių teatrą, kai tuo tarpu darbe
> ant sienos kabo no mane LCD Techwood, iš kurio kampo bežiūrėtai tokių cirkų
> nėra. Tu nesidžiauk iš anksto tuo savo Dell monitoriumi, nes gali tekti
> nusivilti, kaip man Asus kompiuterio ekranu. Monitoriai sukurti, kad į juos
> spoksotum tiesiai, o televizorius kuria, kad iš bet kokio kampo matytum.
> [...]

Siaip gerai, kad du kartus savo litanijoj atsiprasei, nes totaliai nusisnekejai..
laptop'e TN matricos kampai tragiski - cia normalu, ypac kokiam nors ten Asus'e.
TN monitoriai yra pakenciamu kampu, o CodeC'o monitorius
su PVA matrica - t.y. ir kampai OK, ir spalvos OK.

Jei labai nori tragisku kampu telike - paziurek segmenta nuo 19 iki 24 coliu..