Tema: Re: Naujas TV
Autorius: MRT
Data: 2015-10-21 16:57:59
> Aš tiesiog sakau, kad tavo šitie du teiginiai yra visiškai neteisingi:
> "ne matinis ekranas negali buti anti-glare"
> "nei vieno teliko kaune neradau su anti-glare"

na taip .. del savoku dar susimust.. kas is to glare + anti-glare_couting jei = 90%_glare?
tipo butu parases non-glare, tai apkaltintum, kad savokas isranda :))
Ta snukio tiuningavimo galimybe pries telika dar turi ziauriai daug uzvadinimu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Glossy_Display_Branding

PS. as irgi mielai buciau matini paemes.. rinka liepe nusispjaut..
antiglarinu papildomai su roletas ir pan...