Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-21 17:18:06
Tavo nuomone aiski, ir daugeliu atveju as asmeniskai su tavim sutikciau, bet
visgi daugumai zmoniu norisi maksimalaus paprastumo - isigyt tiesiog viena
TV ir per ji ziuret koki nors desimtuka per LNK, uzsimanius filmo labiau
pazenge nemato jokios problemos isirasyt ji i USB flashke (arba labiau
pradvynuti pasikurt DLNA), o ne pirkt TV, kabelius, media grotuva, isorini
TV tiuneri, prie visos tos xuinios priderint viena distancini. Taip, newsu
kontingentas gal labiau link pastaruju traukia, bet, zinok, uz sio
pasaulelio yra ir tikras, didelis pasaulis, su eiliniais zmonemis, kurie
grize vakare po darbo tenori tik audiovizualinio fono ir linke ji susikurt
kuo paprasciau. Ir tokiu dauguma.
Todel nepaisant to, kad sutikciau del tavo teiginio dalies apie universaluma
ir galimybes, bet del momento "per sikna" - butent tokiu greiciau vadintinas
tavo variantas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/