Tema: Re: Naujas TV
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-10-21 16:30:48
2015-10-21 16:18, CodeC rašė:
> jau glaiu isiterpt?

Pasakysiu tavo stiliumi: įsiterpti negali, bet gali eit nx.

> is leto skaityk: pries visus apziuretus telikus parduotuvese gali
> darytis makiaza. matosi viskas kas yra salia patalpoj, jau nekalbant
> apie tiesiogini sviesos saltini atsispindejusi, kuomet isvis nieko ant
> ekrano nesimato.
> tu toliau ziurek telikus vikipediose savoj realybej. proto bokste.

skirtumas tas, kad mano realybė yra reali. O tavo - kažkokia kodekiška
virtuali.

Aš tiesiog sakau, kad tavo šitie du teiginiai yra visiškai neteisingi:
"ne matinis ekranas negali buti anti-glare"
"nei vieno teliko kaune neradau su anti-glare"