Tema: Re: Naujas TV
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-21 22:04:57
O didziajai daliai eiliniu zmogeliu telikas i kuri galima ikist antena ir ji
tereikia ijungt i rozete yra tiesiog zymiai suprantamesnis ir patrauklesnis
daiktas, nei kruvele dezuciu su neribotom galimybem.
Ir daugumai idealus "vaizdo procesorius" is esmes yra pas Samsungus, bo be
spyriojimusi rodo visus su flashke pakisamus filmus is Linkomanijos ;-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Kad netycia nesakytum, kad as ant taves ar ant kokio Panasiais
vaziuoju - tikrai ne, as tik apibendrinu tai, kad esu is n+1 zmogelio
girdejes ir kokius ju poreikius isklauses, zinoma, tai buvo nei is kokiu
kinomanu ar labai techniskai pradvynutu personu, o is eiliniu vadybininku,
autoserviso darbuotoju, mediku, mokytoju ir t.t., gal kai kam is musu sunku
tai suvokt, bet technikos progresas nemazai daliai zmonijos, panasu, yra per
greitas, galimybes yra gerai, bet visi nori daiktais tiesiog naudotis
neskaitydami instrukciju...